detta saknar jag ibland...

Detta var mitt liv innan. Jag åt ljust bröd till frukost varje dag med ett glas oboy till. Jag fikade eller åt godis i stort sett varje dag. Kunde trycka en hel B&J på en kväll. Åt en hel pizza med massa sås en gång i veckan! Jag tränade heller inte speciellt mycket eller hårt. Det resulterar i en pluffsig kropp som blev lat & inte orkade nånting. LCHF är typ det bästa valet jag gjort i hela mitt liv! Min mage har aldrig förr mått så bra som nu, jag blir nästan aldrig uppsväld, jag småäter inte, jag äter gott & blir mätt. Jag älskar mitt nya hälsosamma liv & undrar vad jag levde för liv innan? Jag tränar 6 dagar i veckan, äter hälsosamt & unnar mig mörk choklad en gång i veckan. Jag har märkt resultat på kläder & måttbandet visar minus på en del centimeter. Äntligen börjar jag så smått få en fin & hälsosam kropp som jag trivs i. Därför är inte något av de där sakerna jag saknar ibland värda att ens tänka på när man kan äta god hälsosam mat & må så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa N

Hej Emelie :) nu vet inte jag om man får äta banan i lchf men om du får det måste jag tipsa om en frukost/lunch/mellanmål som jag testade idag.. Mixa en banan ihop med 3 ägg och eventuellt lite vaniljsocker (jag körde utan) och stek sedan i olja som pannkakor. Servera med bär och kanske en klick grädde eller kesella till :D smarrigt värre! :) var bara tvungen att dela med mig av det och hoppas det funkar enligt lchf! :) kram Lisa

2012-06-19 @ 13:06:02
Postat av: svar till Lisa!

Hej :) Åh det lät ju supergott! Dock får man inte äta någon frukt enligt LCHF..:( men lätt att jag ska testa de någon gång i alla fall :) kram!

2012-06-19 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0