2 dagar kvar...

Idag skiner solen vänner & jag sitter inne. Katastrof! Har så galet ont i huvudet & känner mig halvt hängig. Ska knapra lite alvedon för ikväll blir det jobb 16.15-21.15 & innan dess vill jag göra ett besök på gymmet & en snabbis på stan i jakt efter flip flopps- TURKIET på lördag v




Igår passade jag på att packa så nu är nästan allt klart inför resan. Jag jobbar ju ikväll & imorgon jobbar jag också sen ska jag & J ha lite fredagsmys imorgon så det är skönt att det är klart. Känns dock som jag har med mig hela garderoben haha.. men man vet ju aldrig vad man vill ha på sig? är ni likadana?
Igår var jag ledig. Så skönt! Tog en sovmorgon. Tränade. Lånade böcker. Fikade med Emmie. Handlade. Storstädade hela lägenheten. Packade. Lagade mat. Hade mys med jordgubbar & LCHF glass. Bra dag!
Hoppas ni får en fin dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0