vin ikväll

God middag!
Hade inga planer den här helgen men nu visade det sig att den blev ganska bra ändå! Glad tjeja!
Nu ska jag ta ett röj här hemma, diska och plocka undan för ikväll kommer bästis hit och två av hennes vänner..vi ska laga mat  och dricka vin och kanske sätta oss på något trevligt ställe och bara ta ett glas. Blir nog ingen jätte sen kväll för mig för imorgon kl. 8 drar bilen till Ullared med min "svärmor" (jag och J är ju inte gifta men de känns ändå bra och säga så!) och min mamma. Ska bli jätte mysigt! Får skriva en shoppinglista ;)
En annan bästis, kakan..kommer även förbi mig en sväng om en stund.. var typ hundra år sen för innan jul var jag i mexi och nu har tussan varit sjuk. Men idag ä n t l i g e n!
Dags att sätta igång, plugg hann jag visst inte med idag. Opps!
PUSS i stora lass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0