Loppis-emmi

Loppis-emmi är mitt nya smeknamn av min pappa. Tycker jag lever upp till det ganska bra, för jag älskar SECOND HAND V I lördags var jag, min pojkvän & svärmor på loppisrunda! (J kanske inte uppskattade det lika mycket) Jag fick med mig lite hem i alla fall:
Kanna, 20 kr
ett litet arrangemang! Silverfatet är tidigare köpt på loppis, burken present men köpte den lilla flaskan (3 kr) & spetsduken (3 kr). Spetsduken klippte jag även lite i och satte dit rosettband på burken och flaskan! (fick lite inspiration från min vän Tillan)
Placerade detta fina verk sedan på en av mina favvo-prylar i lägenheten..sockerlådan!
Blev riktigt nöjd!
Nu ska jag Emelie städa! Tänkte visa er några fler av mina favorit-prylar här hemma sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0