hello sunshine

Hello sunshine!
Igår avslutades bildkursen, check! Nu är jag ledig fram till måndag utan minsta lilla plugg..lyx? hoppas dom ringer från vikariepoolen så jag kan få vicka lite i alla fall. Saknar verkligen att vara ute i verksamheten och jobba med barn varje dag.
Idag har jag ändå varit lite ambitiös. Varit på banken, tagit en pw till mormor där jag skrev ut massa CV, så imorgon eller på fredag ska jag ge mig ut och lämna lite överallt. Har redan sökt lite nya extrajobb, men det är ju sjukt svårt att få något. Vill verkligen ha ett nytt extra/sommarjobb! Då gäller det minsann att ligga i....don't give up!



Nu håller jag på att springa upp & ner i tvättstugan och ikväll kommer kakan hit för lite mös! Idag känns livet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0