hej hopp i lingonskogen

Godkväll vänner!
Måste säga att jag hade en mycket trevlig kväll igår med cyrr, emma och madde. Vi lagade mat, drack vin och spelade spel. När flaskan var slut stack vi till Pipes och hängde i baren som dom coola brudarna vi är. Somnade runt 03 inatt och gick upp kl. 7 för att åka till Ullared med svärmor och mammsen.
såhär såg jag ut när jag kom hem inatt...
Jag var så trött så jag varken orkade ta av kläderna eller sminket..jag tänkte va fan, jag ska ju ändå upp om 4 timmar igen..
jag 4 timmar senare.. läppstiftet var i stort sätt omöjligt att få bort så för att inte se ut att ha kommit direkt från krogen försökte jag täcka de bäst jag kunde. Lite fjortis sådär!
Nog om min sminkberättelse som nog inte var så intressant. Hade i alla fall en underbart mysig dag på gekås..hittade lite fynd men lyckades komma undan under tusenlappen. Känns sjukt värt! Hej student!
Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem. Jag har lagat tacos så vi ska äta & mysa lite ikväll. Det är ändå ganska sjukt att jag inte är mer trött än vad jag är. Superkvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0