favoriter

hej igen min kära blogg.
Håller på att städa för fullt på Nygatan idag..dock har det inte blivit mycket plugg men tänkte läsa ikväll. Innan jag ska ut i solen & ta mig en powerwalk tänkte jag visa er mina favorier i mitt lilla hem
Te-koppar från Ullared 6 kr/st. Såg att dom fanns på Ekohallen för 12 kr/st. Finns i olika färger. Åk & köp!
Mina burkar! Här är några av dem, allt från billiga loppisfynd till dyra Dixie burkar. Jag v plåtburkar
Mina smycken på kakfatet. Det gör sig fint ihop!
Gjorde om mitt lilla, lilla badrum för ett tag sen. Det fanns ett fult vitt gammalt skåp med speget på väggen & en vit plastig förvarings-byrå. Ut med den gamla & in med det nya. Gammal antik guldig spegel från min gammel-mormor och svart förvarings-skåp från IKEA. Gillar att blanda gammalt med nytt!


Stegen! Bästa presenten från mamma. Superglad för den! Brevid står min gamla sockerlåda också fråm Gammel-mormor som nu finns i himlen v


Kandelabern! v Fick den av min underbara svärmor, bara sådär! Älskar den!
Sen tycker jag väldigt mycket om min säng! Den är skön & fin.
Har köpt fler guldramar så snart blir det påfyllning på väggen över sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0