ny vecka, nya möjligheter

Haft en toppen mysig helg som innehållit både familjemys, pojkvänsmys, bästismys, vin & loppis. Perfekt med andra ord! Nu är det måndag igen, ny vecka med nya möjligheter!


Denna härliga bilden hittade jag nu, hade visst spelats in en del filmer under lördagskvällen..hihi
Idag ska jag strax bege mig iväg för film-dag.. eller pluggdag. Vi ska ju läsa en jädra massa böcker nu så jag & några tjejer i klassen ska se på 3 filmer iställer för lite avlastning av läsandet. Idag blir det Harry Potter, Mio min Mio och i taket lyser stjärnorna. Efter det blir det ett svettigt step/styrka pass på friskis. Denna veckan ska jag bannemig träna i stort sett varje dag! Har verkligen legat på latsidan nu sen innan jul & kört något få pass i veckan men det håller inte..så nu jädrar!
Ispirationsbild till sommaren? Brösten kan bli lite svårt bara..
HA EN BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0