mysig helg!

I helgen har jag målat ett par gamla pinnstolar jag hittade uppe på mammas vind. Även ett gammalt klaffbord i furu, allt blev såklart vitt! Utan mormors hjälp hade det tagit mig betydligt längre tid, min mormor är bäst! v





Älskar affichen bakom haha..(vi målade på morfars & morbrors verkstad)
målade även om denna gamla lådan
Den blev vit och hamnade på väggen i sovrummet
hittade även denna gamla kistan uppe på mammas vind, spetsduken har min gamlamormor sytt och silverfatet är okså gammalt som gatan.
Tack mamma för jag fick plocka roliga "loppis fynd" på din vind!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har så fina saker i din lägenhet!

2012-02-19 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0