lagom

Komplex, komplex, komplex....
Något som vi aldrig kommer ifrån. SUCK! Jag är inte så smal, men heller inte tjock.. jag är nog det som kallas lagom. Alla säger att lagom är bäst, men om lagom inte är bra nog då? Jag är en sån som tycker att varje människa borde unna sig lite ibland, inte varje dag med i alla fall en dag i veckan. Eller om man har en riktigt dålig dag, pms eller mensvärk.. va fan gå & köp choklad! herregud! unna dig!det är inte hela världen! Men efteråt när man ätit den där godispåsen eller chokladkakan? det kallas å n g e s t. Jag tänker i stort sett alltid på vad jag stoppar i mig, är jag vrålhungrig efter träning och slänger i mig en tallrik med pasta tänker jag, "jaha.. det är som att äta en tallrik med marabou choklad..nu spelade det ingen roll att jag tränat". Jag älskar kurviga kvinnor, jag skulle inte vilja se ut som en pinne. Då har vi klarat av det. Men, jag vill inte vara lagom. Jag vill vara bra-smal. Jag älskar att träna, tycker det är hur skönt och kul som helst. MEN jag älskar också att unna mig lite choklad till filmen eller när jag pluggar och jag tycker det är så SVÅRT att inte pilla i sig några kolhydrater alls. Men om jag ska få den kroppen jag vill ha får jag slänga mitt godis i papperskorgen och låta det stanna där. Hur svårt kan det va? svårt. Det är jobbigt att ständigt, dagligen gå runt med dessa tankar i huvudet. Tankar om att man inte fin nog. Att man borde svälta lite då och då och springa flera mil varje dag.
Jag var tvungen att få ut lite av mina tankar i bloggen/dagboken idag. Men ikväll ska jag unna mig god mat på Soya med hjärtat & efter det ska vi på bio. Byter ut godiset till mandel/russin istället. Det är hur gott som helst, men dom som säger att det är godare än godis ljuger.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej sötnos!



Planka och sido planka helt klart!

Sen har cxwork gett mig bra resultat fort :) Så det rekommenderar jag, testa det på sportlife när du har testa på vecka och du kommer bli fast. Grymt bra övningar är det, jag kör även dom när jag bara tränar mage på gymmet :)

2012-02-19 @ 20:29:22
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se
Postat av: Bea

Emelie!!! Du är Hur. Snygg. Som. Helst. Ville bara säga det :) Tro mig, många skulle gå över lik för din skönhet!! Mer än "fin nog", långt mycket mer. Puss och kram!!

2012-03-03 @ 17:43:02
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0