new years eve/wedding shoes

Hej mina vänner!
 
Klickade precis hem dessa godingar från Nelly! Det är farligt med internetshopping...
 
Jag har verkligen inga klackar! Eller festklackar så nu till jul eller framför allt nyår & mammas bröllop slog jag till på ett par riktiga partyklackar! Nelly hade dessutom satt ner priset från 350 till 314 från igår till idag, ännu bättre!
 
 
 
Visst var de fina? 
 
Finns i silver & guld också..så nu som inte kirrat jul/nyårsskorna, kika in på Nelly för dem har massa festligt!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett tufft bodypump pass såhär på morgonkvisten & efteråt körde jag 25 min på crossen (bp var inställt igår så körde jag lite extra idag). Ska ner på stan en snabbis & sen ska jag göra min naglar för första gången i hela mitt liv. Jag har alltid tyckt sånt är så onödigt men till speciella tillfällen som jul & nyår kan det ju vara kul? visst?
 
Ha en fantastisk lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0