"ledig"

Godmorgon!
 
Idag tog jag och Judith en självstudie dag hemma. Jag kände att det var väldigt behövligt eftersom jag hade så sjukt ont i huvudet igårkväll & frös..trodde ett tag att jag skulle åka på nåt! Varför känner man sig alltid så ynklig när man är sjuk? så fort J kom hem fick han hämta tablett, vatten, värma vetekudde & hålla om mig. Det var iof väldigt mysigt. 
 
Idag mår jag bättre och sov till 11, minns inte sist jag sov så länge. Har ätit frulle & kollar på 7th Heaven. Idag ska jag storstäda här hemma för imorgon kommer svärisarna & mamma + Mats på middag. Jag & J ska laga tre rätters, spännande! Blir även C-uppsats, träning och mys med K & C ikväll! 
 
 
 
Idag längtar jag mig tillbaka till Mexico..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0