jacka

7 minusgrader när jag gick till träningen innan idag. Fy bubblan! Då gäller det att ha tjocka kläder på sig..
 
Jag har ju haft min Boomerang jacka i minst 4 år nu, världens bästa köp! Nu 4 år senare är den dock inte lika fin längre. Dunet har försvunnit, ingen passform, lite för stor och ful i vägen så jag tänkte om jag skulle vara så tråkig & köpa en likadan igen eftersom jag trivts så bra med den? visst det är 5 tusenlappar men jag tycker faktiskt det är värt. Ja, det får bli så! 
 
 
 
Det får bli en svart den här gången med!

Kommentarer
Postat av: anna

hej! vad tror du om heat-tabletterna som många använder för att gå ner i vikt? har du testat dem?

2012-12-02 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0