inte piggelin

hej goding! 
 
Hua vilket natt. Har knappt sovit en blund pga av halsont, huvudvärk & frossa. Ena stunden frös jag ihjäl & andra studen vaknade jag av att linnet var dyblött. Vid 05 stod jag inte ut längre så gick upp & tog två tabletter. 
 
När jag vaknade mådde jag faktiskt bättre men efter ett tag kom huvudvärken tillbaks igen & så har den kommit & gått hela dagen. Emmie har precis varit här, jag slängde ihop en kycklinggryta med fetaost/soltorkad tomat creame fraiche! Orkade även fixa julskinkan imorse, luktade jul i hela lägenheten. 
 
Nu ligger jag avdäckad i soffan, har ont i kroppen & så trött. Blir såklart ingen träning idag, hälsa först! Ska vila lite nu sen tänkte jag slänga ihop en kaka till ikväll, ska till Kakan på lite julmys v
 
 
 
Dessa två tjejer betyder så mycket för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0