helgen!

Mysig helg!
 
I fredags bjöd jag & min sambo på trerätters middag. Blev riktigt lyckat!
 
Förrätt: ostplättar med räkor & egengjord vitlöks creame fraiche 
 
 
Varmrätt: baconlindad kycklingfilé i fetaost/soltorkad tomat creame fraiche
 
Efterätt: glassfyllda apelsiner
 
Alla rätter är såklart LCHF anpassade! Efterätten gjorde jag dock med vanligt socker till de som inte äter LCHF. 
 

Mamma, Mats, Gunilla & Hasse
 
Älskling!
 
Igår hade jag & bästis vinkväll sen slog vi klackarna i taket. Känner dock idag att det blev några shots för mycket, haha..
 
 
Har haft en väldigt mysig dag i alla fall. Myst med mina fina systrar hemma hos pappa. Käkat kycklingsallad, lyssnat på julmusik & bakat pepparkakor. Julstämning på hög nivå! 
 
Nu blir det slagg i soffan & finslip på uppsatsen 
 
puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0