frisk som en nötkärna

Sov en HEL natt för första gången på 2 dygn, skönt! Vaknade upp UTAN migrän, UTAN feber & inga större halssmärtor. 
 
Vi firade såklart detta med året första julfrulle! 
 
 
 
Jag hade missat 3 dagars träning nu när jag inte varit kry men så är det ju. Hade dock velat gå på IW & CX idag men fick ett strikt "NEJ!" från J så fick snällt lyssna. Det kanske kan va bra att ha en sista vilodag? Så det verkligen försvinner till jul/nyår. Imorgon ska jag bannemig gå & träna pump i alla fall. Får ju abstinens! 
 
Jaha, vad ska Emelie göra idag då? tänkte läsa igenom vår C-uppsats jag skulle gjort för längesen & sen kanske ta en promenad, det måste jag väl få göra? få lite frisk luft. Kvällen ser dock väldigt lugn ut, ingen ferre. J ska på afterwork men sen kommer han hem & myser lite med mig. 
 
Ser fram emot imorgon, kommer bli en lyckad dag tror jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0