cold

Fy bubblan vad kallt det är ute!
 
Men hur mysigt som helst med snö så det väger upp. Håller ni med mig?
 
Har varit i skolan idag på möte med vår examinator för C-uppsatsen sen satt vi en stund och skrev på det sista. Det sista är det svåraste, helt klart. Uppsatsen har flytit på väldigt bra för oss men nu börjar det bli kämpigt, är så less på att skriva. Eller i alla fall tänka hur man skriver, man får tex aldrig skriva "man" i en akademisk text. Tur att detta inlägg inte är något sådant ;) 
 
Är i vilket fall hemma nu. Vi kände att vi behövde en liten paus från skrivandet och från varandra fast vi tycker om varandra. Ja så är det faktiskt. Har tänt massa ljus i lägenheten & har bäddat ner mig i soffan. Väntar på J som är och storhandlar sen ska jag göra mig en chailatte. Yum yum! Ska sitta lite till med C-uppsatsen efter det & ikväll blir det bodystep! Veckan bästa pass. Kör eventuellt Body Pump efteråt, om jag orkar. 
Julstämning hemma hos Emelie & Jakob. Älskar julen. Har föresten satt upp en ny lampa i vardagsrummet & nya tavellister, vill hitta några snygga tavlor att ha där! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0