baka, baka, en liten kaka

Hej vänner!
 
Det är en halvhängig Emelie som ligger i soffan med mjukisdressen på & en bricka med mat. Efter ha kört dubbelpass ikväll (som vanligt) så kände jag mig inte bra. När jag kom hem frös jag något hemskt, dunder huvudvärk & smått illamående. Ställde mig i duschen med hett vatten i säkert 30 min & lyckades tina upp min kropp. Nu efter lite piller & mat känner jag mig bättre. Snälla, snälla ingen magsjuka eller likande innan jul *peppa peppa ta i trä* 
 
Idag har jag gjort lite nytta igen! Varit på stan & fixat de sista julklapparna, eller resten får J fixa. Jag har bakat & pluggat. Idag slänge jag ihop en enkel & smarrig mjuk pepparkaka ala LCHF. Sen blev det en ny sats med ischoklad till jul, apelsinsmak denna gång. 
 
 
 
Här i tänkte jag lägga ischokladen sen & ta med på julafton! 
 
Nu är frysen fylld med gottigheter! Snickers, ischoklad med två smaker & mjukpepparkaka. Tror aldrig jag bakat så mycket! Nu är det bara julskinkan kvar men den får jag fixa imorgonbitti, blev ju inte att jag orkade med det ikväll. 
 
KRAM från husmusen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0