today

Godmorgon snygging!
Igår kväll efter kören satt jag & Jakob uppe lääänge & spanade efter resor till Side. Finns ju sjukt mycket, sen när man väl hittat ett bra hotell är det typ 12 km in till centrum, stenig strand eller äckliga rum. Får väl fortsätta jakten i veckan för snart måste vi boka känner jag.

Längtar mig tillbaks till Mexico, värme, blått hav & vita ständer...



Idag blir det en lång dag med många tider att passa! Ska träffa min studiegrupp för ett arbete kl.13-15 sen har vi seminarie 15-16.30, direkt vidare till Sportlife för Cykel Activio 17.15 & sen CX 18.10 och SEN kommer Amanda & Stina hit en sväng 19.15. Hektiskt liv? yes!
Och jag vill tillbaks till London med de här bruttorna!
Nehe, nu ska jag dricka en kopp te till frulle, vår kyl ekar som en students mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0