SVAR TILL EMELIE

Hej Emelie!
Roligt att du gillar min blogg & tycker den är inspirerande :D Jag vet dock inte exakt vad ett månadskort på Sportlife kostar i Jönköping, försökte leta på hemsidan men hittade inget om priser. Jag har i alla fall årskort & betalar 299 kr/månaden.. så jag skulle kunna TRO att ett månadskort ligger runt 500 kr men är ej säker. Om jag gillar gymmet? jag gillar absolut Sportlifes gym, det har alltid funnit lediga crossmaskiner & löpband när jag varit där..sen har dem gymmet väldigt utspritt så allt ligger inte i en enda smet & det tycker jag är bra! Luftigt & skönt. Du kan ju alltid be om en testvecka gratis, det fick jag innan jag bestämde mig!
Kram!

Kommentarer
Postat av: nikki

Om jag får inflika så hörde jag de säga till en som undrade sist jag var på gymet, att ett månadskort kostade 900:- och det är så pass dyrt för de vill ju binda upp kunder för längre perioder , alltså blir det billigare med årskort eller kanske t.om halvår :)

och jag gillar också sportlife ! verkligen ett toppengym både när det gäller maskinerna och passen.

2012-04-24 @ 19:46:40
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för snabbt svar! Låter som ett bra gym om det alltid finns lediga maskiner :) det får nog bli ett årskort om det kostar 299 i månaden :)

2012-04-24 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0