sunday

Hade en supermysig kväll igår med Hanna. Hon kör också LCHF, det var hon som inspirerade mig att börja & får väl tacka henne för att jag mår så bra!!! Imorgon startar 6 veckan med LCHF kost & mycket träning. Så 1 vecka kvar sen ska jag ta mina mått igen. Är taggad för en vecka med massor av träning & strikt kost.



Blev en liten smoothie till frulle idag med. Jag funderar på om det är bättre att blanda turkisk yougurt istället för natuell vanlig yougurt? något som vet??!
Efter frullen blev det en PW på 5 km med Fia & Lina. Skönt att röra lite på sig & få frisk luft. Till lunch idag blev det en "sallad" fast med bara tonfisk, kyckling & några gurkbitar så vet i sjutton om jag kan kalla det sallad. Blev massa god sååås till i alla fall + att jag unnade mig en Cola zero för första gången sen jag började. Ibland måste jag unna sig om man är riktigt sugen på något! Pluggat jag har också hunnit med en hel del & strax ska jag CYKLA för första gången de också i år ut till Tuva & Nova för att leka & hoppa studsmatta.
Vi hörs senare vänner!

Kommentarer
Postat av: Therese

Blanda turkisk yoghurt med 10% fetthalt!:)

2012-04-22 @ 16:50:26
URL: http://thereseea.blogg.se/
Postat av: Therese

Kokosbollarna blev goda! Tog i förlite "socker" så ska ta lite mer nästa gång :) i min smoothie är det ett ägg, linfrön, turkisk yoghurt, grädde och hallon!:)

2012-04-22 @ 16:57:48
URL: http://thereseea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0