my baby is back home

HERREGUD vad jobbig träningen var idag! Jag & Natti körde först 20 min crosstrainer sen 15 min löpbandet. Sweat is fat crying! Remember that! Sen avslutade vi det hela med CX work, bästa bästa magträningen!!
Efter träningen fick jag äntligen träffa min favorit! Londonsnygg & allt. Åh vad min pojkvän va mumsig idag! Gråa tajta jeans, svart lite loose tisha, grå hoodie, sjukt coola converse, skinnjacka & snygglasögon. Önskar jag hade tagit en bild, föreviga ögonblicket...hahah nejdå! Han är alltid fin min tuss. v v v


tussen till höger!
Gjorde en supergod fläskfilé gryta till oss idag! Tänkte lägga upp bilder & recept sen. Till det åt jag lite paprika & avokado. Mums för magen! Nu har jag vi precis sovit i 1.5 timma.. haha. J var helt slut efter ha sovit på flygplatsen ikväll, var mysigt att somna i hans fam igen. Förlåt att det låter som vi inte setts på 1 år!
Nu ska jag fixa mig lite sen blir det kör!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Kul blogg och inspirerande. Jag bor med snart i Jönköping och är nyfiken på vad ett månadskort på Sportlife kostar? Gillar du det gymmet?

2012-04-24 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0