morgonträning

Godmorgon kära ni!
Ny vecka med nya möjligheter väntar. Härligt va? Jag är ingen frukostälskade & har märkt att min underbara smoothies inte var jätte bra för min mage så nu är jag på ruta ett igen. Suck! Vill äta nåt gott, nyttigt (enligt lchf) som inte är för fett..Tips? (ägg är jag med sjukt trött på just nu)

Min nödlösning är en kopp te med en skvätt grädde i, det mättar faktiskt! Nu ska jag strax dra på träningskläderna & gå & träna med min gojja Natti som precis kommit hem från Alperna där hon varit ett par månader. Blir gymmet ca 1 h sen CX work 30 min.
Jag & gojjis festar loss i Götet hos Malin v





Kommentarer
Postat av: Malin

Turkisk yoghurt (3% fett finns ju också) med hallon är en favvo hos mig just nu! Gott, nyttigt och mättande :)

2012-04-23 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0