help me!

Jag har en fråga till alla LCHFare där ute eller icke lchfare som har koll på hälso frågor ;)
Det är MÅNGA som frågar mig hur länge jag tänkt köra..min musiklärare Lars-lisa la igår märkte till att jag gått ner (väldigt kul när ens lärare kommenterar nåt sånt) han var imponerad & sen frågade han" Men hur länge ska du köra?" hela livet svarar jag. Alla blir helt plötsligt lite tysta och börjar småskratta lite.. "Men näääe, hela livet? utan potatis, pasta & allt gott?" Jajjamän! Det kan jag lätt klara mig utan, men vet ni.. en sak jag inte kommer kunna klara mig utan i ett helt liv är: GODIS! Jag har kört i snart 6 veckor men mitt godissug har långt ifrån försvunnit. Jag är inte sugen lika ofta, men den senaste veckan har jag drömt om salta S, filidutter och dumle.





Så min fråga är.... gör det mig något om jag unnar mig en LITEN godispåse 1 gång i veckan? Jag känner mig inte värd det än, men min plan är att jag ska få unna mig, få lite belöning den 7 juni för då har jag klarat 3 år på högskolan samt ca 2.5 månad med LCHF + att vi ska till London & vad passar inte bäst med att fira allt med lite resegodis? Jag blir helt lycklig när jag tänker på det. Jag VET att jag skulle klara det! Vissa kanske tänker att då skulle jag sluta helt med LCHF. No way! Aldrig att jag återvänder till mitt gamla liv med socker varje dag och osunda matrutiner. Jag kommer fortsätta att träna 5-6 ggr i veckan med sund kost. Så vad säger ni vänner, är det OK eller inte?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Emelie :) har en vän som är pt och han säger alltid att man måste ha en dag i veckan där man får äta vad man känner för! :) går ju inte på någon speciell kost själv men det har jag fått inpräntat :P så tycker det låter mycket rimligt med godis en dag i veckan! :) hoppas det är bra! Kram lisa

2012-04-26 @ 15:19:34
Postat av: Bea

"Dieter" biter inte lika bra om man inte fuskar, KLART som tusan att du är värd det! En dag i veckan (minst!) borde du unna dig, själen måste få njuta också så duktig och slitig som du är! :) Mycet sundare att unna sig ibland än att plocka bort allt allt allt! Du är verrrkligen värd det!! :)

2012-04-26 @ 18:21:47
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Therese

Helt klart ok!!!!!!!!!:D du är så duktig!

2012-04-26 @ 18:55:58
URL: http://thereseea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0