härliga tisdag!

Godmorgon solstrålar!
Idag skiner solen & jag är faktiskt på ganska bra humör. Solen gör en del tror jag! Jag är heller inte speciellt nervös inför mitt tal, nu i alla fall. Övade sidär 5 ggr för Jakob igårkväll sen.. hahah..vi hade ganska roligt. Han hade suttit & räknat ut hur många ggr jag kollade ner i mina små anteckningskort under min ca 4,5 min långa tal. Ca 1 min sammanlagt & det är ju ganska bra. Så jag ska nog klara detta, fast jag tycker de kan vara jobbigt. Det är 5 minuter av mitt liv, så skärp dig!
I alla fall har skola 10.30 till 12.30 I think & efter det ska jag stanna kvar & kopiera lite efter nästa uppgift. Hem & småplugga sen blir det tå träningspass på Sportlife. Spinning & CX. Ska köra total slut på mig själv sen hem & lägga mig i soffan med hjärtat resten av kvällen. Imorgon åker han till London & då blir jag ensam till måndag.
Ha en fin tisdag hallonpajer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0