har mycket att se fram emot.

Kom på att jag har så sjukt mycket att se fram emot nu! Det gör livet så mycket roligare.

7 juni. Tar sommarlov!!!!
7-10 juni. London-reunion med Amanda & Stina. Shoppa, gå på musikal & mysa!
14 juni. Adam tar studenten, som jag känt sen födsel. Som en bror för mig. (det bästa är att jag får köpa en studentklänning, haha)
22-24 juni. Midsommar! Firar jag tillsammans med J & hans kompisar i Halmstad. Vi har hyrt två stugor vid Tylösand & hoppas på kanon väder!
30-7 juli. Turkiet/Side med min kärlek.
Studentbalen 2009
Sen jobbar jag nästan hela sommaren. 7 veckor sammanlagt! Pengar behövs när man vill hitta på roliga saker.
(18-24 aug. EVENTUELLT, åker jag & min syster till New York med Pappa. Jag vill!! Hoppas, hoppas hoppas!!!!)
25 augusti. Hanna & Alexander gifter sig <3


Sen börjar skolan igen & det återstår en termin med statistiktenta, examensarbete & 5 veckor i SPANINEN/MALLORCA på en svenska skolan där jag & Judith ska göra vår sista praktik..innan jag blir färdig LÄRARE. Sicko!
Januari. 3.5 år på Högskolan är avklarade & jag kan då titulera mig själv som- lärare.
Fröken Emelie!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaha! För vilken klass pluggar du till?:) tack, du är ju också superduktig!! Håller tummarna för att dina mått är bra :) jag bor i Halmstad. Hittade faktiskt dig genom min kusin som är Emma Johansson! Tror du och jag träffats när vi var små hemma hos Janne och Bettan :D

2012-04-28 @ 22:40:28
URL: http://thereseea.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaha, det låter kul! :) Det var många många år sen men vet att jag träffade två systrar så kan ha varit du och din syster!

2012-04-29 @ 18:03:37
URL: http://thereseea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0