fredagsmys

Vilken mysig kväll jag haft!
Har ätit gott hemma hos familjen & bara pratat i flera timmar om livet, hundar, läraryrket, dåliga fritidspedagoger, mardrömsförlossningar & mycket mera. Det är så mysigt med såna stunder, ingen TV, ingen mobil, utan bara sitta & umgås tillsammans & prata. Min familj är bäst, älskar varenda upp till månen & tillbaks. Nu är jag hemma, mamma skickade med lite smått & gott. Grädde, hallon & rostbiff. Hej LCHF! We like.
Min fina mamma på julafton i Mexico v

Är så himla trött! Ska upp tidigt imorgon, blir spinning & CX på morgonkvisten. Så nu ska jag gå & lägga mig i min stora dubbelsäng & krama kudden istället för Jakob.
Vi hörs imorgon vänner! Hoppas ni haft en FAB kväll.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0