om jakob får bestämma..

Hej och godmorgon!

Idag ringde klockan 06:10 på min lediga dag då var det dags för spinning! Jag höll på att dö lite men fasen vad skönt efteråt! Efter det åkte jag hem till mormor och åt frukost, så mysigt! Fler såna morgonar!

Igår åkte jag och J till IKEA och handlade nytt badrumsskåp och lite tillbehör. Jag älskar ju nämligen rosa vilket lätt resulterar till att det blir en del rosa i hemmet vilket J kanske inte är super förtjust i.. men så hittade vi ett snyggt svart "badrumsskåp" och då tänkte jag, jamen J kan ju få bestämma lite hur det ska se ut i badrummet då (så får jag bestämma resten) haha. Så igår när J var på träning monterade jag ihop "skåpet" och fixade igorning lite...bra tjej reder sig själv!


Så här såg det ut förut...


Och det nya resultatet:




rosa handdukar byttes ut till svarta..




Jag tycker i alla fall det blev fint! Skulle dock vilja ta bort skåpet med spegeln på och sätta upp en vanlig snygg spegel utan skåp! Det får bli nästa projekt ;) ÄLSKAR att göra om och längtar tills jag får mitt nya kök!

Nu ska jag fortsätta mitt seminariepluggande! Sen lunch med mormor på Jensen!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0