amanda

Detta inlägget vill jag tillägna en av mina bästa vänner! Hon heter Amanda & är typ den bästa jag vet, eller ja..är det bästa jag vet!

Första gången jag var hemma hos Amanda var någon gång i 7an.. (vi gick i samma franskaklass på högstadiet) och kände ju inte direkt varandra. Jag minns att vi "chattade" på msn och bestämde att vi skulle ses istället för att prata genom rutan på datorn. Mindre kul lekdejt för mig visade det sig dock eftersom Amanda var som besatt av msn, lunarstorm och alla dessa communities som var populära på den tiden ;) och jag fick snällt förse mig med ett ritpapper och en penna.. (därav att jag ska bli "bildlärare" nu?) Hahahah, i alla fall bara älskar jag att upp detta då och då eftersom amanda skäms så sjukt mycket ;)

Vi hamnade sen efter högstadiet i samma klass på Pb, där vi gick media tillsammans och det är väl där man får säga att vi "fann varandra" och blev riktiga vänner! Jag kan ärligt säga att jag aldrig haft en enda tråkig stund med denna kvinnan! Det finns ingen som jag skrattar så mycket med och ingen som kan muntra upp mig så bra & stötta i livets svåra skeden eller om man bara råkat skicka in fel tentan..eller andra världsliga problem.

Jag har såååå många roliga och fina minnen med dig baby! och fler ska vi skapa!


Detta kom hem till mig idag. Förstår ni nu vad jag menar?





Du är bäst gumman!
Love you!


v

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har jag sagt att jag älskar dig!?

2011-09-26 @ 20:22:08
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0