sick

Hej min kära blogg.

Har varit i skolan på min lediga dag från 9-14 idag och gjort klart en hel del skolarbeten. Så gött!! Däremot tror jag att jag börjar bli sjuk :( Har haft ständig huvudvärk i flera dagar i streck nu och hostat på nätterna. Idag känner jag att huvudvärken verkligen inte vill ge sig alls och det känns som jag har feber.. ahhh vad jag tycker synd om mig själv när jag är sjuk, haha.

Skulle spinnat nu vid 18 men jag har ingen ork + att det nog inte är så bra så det blir soffan..all day long. Är dock sugen på att gå och handla något gott att laga sen..letar tips!!

Hoppas ni mår bra i alla fall. Nu ska jag krya på mig så jag orkar skola 08.30-16.30 imorgon :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0