rena rama lyxen!

Idag har jag haft en städfirma hemma hos mig. Galet lyxigt. Komma hem till en ren och fin lägenhet efter en mysig morgonfika med mormor & mormor. Min pappa brukar vanligvis ha städhjälp hemma hos sig men han ha fått en vattenläcka hemma så istället fick jag nyttja städhjälpen denna gång. Bäst att inte vänja sig! ;)

Snart kommer min pv hem, en stund i alla fall. Han har tankat hem massa sesonger av One Tree Hill till mig. LYCKLIG! Han ska iväg ikväll så han måste ju underhålla sin flickvän på bästa sätt då. Han lyckas bra! Ska gå och köpa en fet godispåse på hemmakväll sen också, tända ljus i min nystädade lägenhet, ta på mig pyjamsen och inta soffan för OTH maraton. How nice?

Känner på mig att det kan bli en hel del blogginlägg också, blogg-abstinens. Hoppas ni har en fin lördag alla fina!
Bild från London. We love Ryan Gosling! v

Kommentarer
Postat av: GlitterLover

Ibland kan det vara skönt med egen-tid!

2011-11-22 @ 18:11:33
URL: http://glitterlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0