wedding!

Tomorrow tomorrow tomorrow!

Hej igen fina!

Jag är på liiite bättre humör nu i alla fall, trots att Emmie piskade mig rejält på badmintonen! Efter det blev det en svänga till A6, sen hem till mammsen en sväng och sedan spotan åkte jag upp till IKEA och köpte sängbord.. dock gick det inte så bra att sätta ihop dom eftersom jag saknar en mejsel så får ta tag i det på söndag istället!

Gahhh säger jag bara nu! Jag är nervös, det pirrar i hela kroppen.. och det är inte ens jag som ska gifta mig. Det är nåt speciellt när ens vänner börjar gifta sig.. särskilt en av ens närmsta v Vi är verkligen inte små barn längre, inga tonåringar heller... Tiden går så sjukt fort! Vart är min man ? :S haha

Nu har jag i alla fall precis lagat kyckling och ska städa iordning lite här hemma.. sen blir det dusch och lite småfix inför imorgon. Mammsen kommer kl.08 och ska hjälpa mig med mitt hår & innan dess ska jag ha sminkat mig. Får ställa klockan på 07 om inte tidigare.. (jag hatar att stressa) sen redan vid halv tio tiden åker vi från Jönnet till kusten, Varberg, där bröllopet och festen äger rum.

Jag läääääääängtar!!


Tillan och jag för nästan exakt ett år sen.

I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0