skön lördag!

Hej!

Lördag & jag har inte öppnat en bok, känns ju sådär men lördagar ska vara pluggfria helt enkelt!

Började dagen på a6 med Emmie.. vi hittade inte vad vi skulle där så vi fortsatte ner till stan. Impulsköp utan att testa är ju underbart.. bara hoppas att det sitter som en smäck! Vi tog oss även en värdig sallad på Salotto med ett gäng innebandykillar! Efter det fortsatte vi till idrottshuset & kollade på sista perioden av Jik-Partille.. blev en vinst med 9-4, tror jag? hehe...


Träffade på min kära syster som var & kollade på hennes Hannes!






Och lite såhär ser jag ut idag...


Men nu ska jag ta ett röj här hemma sen hoppa in i duschen! Förfest hos Mathilda står på schemat.
Ha en underbar lördag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0