jag trodde jag hört det mesta

Lördagsmorgon!
Idag sov jag till kl.11, så värt efter att ha gått upp tidigt i 4 veckor nu.

Blev en sväng på stan med Emmie, en klänning från Monki fick hänga med hem men jag är osäker på den. Därför får den hänga i hallen ett litet tag så jag kan få gå förbi & titta på en lite då & då. Största frågan som alltid är väl, behöver jag den?



Men visst är den härligt söt?


På kvällen kom Emmie & Mathilda hit. Vi köpte varsin godispåse, gosade ner oss i soffan & drack vin. Pratade om livet & om alla killar utan hjärnor som vi träffat.. vi kom fram till att 3/3 tjejer i en och samma lägenhet har blivit ledsen & mått riktigt dåligt av en kille MINST en gång. Det är säkert inte onormalt, men jag undrar då vad kärlek är. 

Som det står i första korinthierbrevet:

Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill inget något ont. Den finner inte glädjen i orätten men glädjs med sanningen. Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den. Kärleken upphör aldrig. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska åka till pappa vid 15 och ikväll ska jag vara hemma och PLUGGA!!
Ha en underbar lördag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0