HEJ!!!!

Vet ni, ibland kan jag verkligen få ett sånt sug på att blogga! Som t.e.x nu! Det där suget brukar komma när våren börjar närma sig.. då brukar man även ha lite mer att skriva om.

Vid det här laget har jag väl inga läsare kvar, men ni kanske kommer tillbaka.. inte för att ni var så många men några ;) men mest skriver jag för det är skönt att "skriva av sig".

Jag hoppas ni mår bra. Jag går mest och väntar på att våren ska komma nu..något trött på denna snö! Vill ha skinnjacka, vårjackor i huvudtaget och converse. Och solglasögon, och åka longboard. Och så vill jag att Tillan ska flytta hem till Jönköping.

Nu ska emmettt baka blåbärsdrömmar! Öva mina hemmfru-skills. Om jag nångång hamnar där!


Kommentarer
Postat av: Klara

Vem bjöd du dom på?

2011-03-21 @ 22:42:46
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0