home is whenever i'm with you

Hej!!

Va dålig jag varit på att blogga, jag skulle ju sommarblogga! (tänkte typ varje dag) Nu ska jag bli bättre!

En vecka av sommarlovet har nu gått, har hunnit jobba lite, varit med familjen, vänner, tränat och massa annat som jag redan glömt bort.

Så hur kommer min sommar egenligen se ut?

- Jag ska jobba så mycket som möjligt! Varje tid jag får fram tills en bit in på Augusti

- Midsommar firar jag i Varberg med underbara vänner

- V.26 (alltså om exakt 1 v) åker jag, Emmie och Malin till Peace and love!!!!! sommarens höjdpunkt!

- Kommer bli en och annan Stockholmstrip

- Vill och SKA till Liseberg!

- Sista-minuten resa med Emmie

- Jonnas och Christoffers bröllop i Augusti <3

- Eventuellt London med mina tjejer

- och sen hänga massa här hemma med underbara vänner och förhoppningsvis få njuta lite av solen i sommar också!


Känns som jag har en hel del att se fram emot ändå, hoppas på den bästa sommaren! Nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer Klara och Amanda hit!

Ha en härlig dag!
PUSS säger Em.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker att du ska uppdatera lite mer...! :):)

2011-06-26 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0