kärlek

Mina tankar är fortfarande hos Norge.. det går lixom inte att undgå! Många tårar har trillat ner från min kind idag..

Annars har jag haft en väldigt bra dag men tanke på omständigheterna, har tillbringat hela dagen med min bästaste mormor, varit på stan, fikat, lunchat och gått på bio ikväll. Familjen är i Sthlm och Jakob är i Karlshamn så kände verkligen inte för att vara ensam... imorgonbitti åker jag och mormor till ullared, få tankarna på något annat ett litet tag.. efter det ska jag fika med Klara och senare på kvällen äntligen få hålla om min kärlek <3


Jag trodde inte man kunde älska någon så mycket som jag älskar dig

Störst av allt är kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0