för det är fest hos mig ikväll och hela världen är min...

Tjena moss!

Inatt har jag sovit så sjukt dåligt.. var uppe stup i kvarten för näsan rann och huvudet dunkade...fick väl mig max 4 timmars sömn sammanlagt. Jag var ett vrak när klockan ringde strax efter klockan sex..men det gick bra på jobbet i alla fall! Efter jobbet drog jag ner på stan en sväng sen vidare till a6!

Detta fick jag med mig hem! (jag är värd detta, intalar jag mig själv..)


Skjorta från MONKI, love the colour!


Linne, snyggt när man är brun! (Turkiet) också från Monkan!


Shorts, från H&M (Megakorta! Så det får bli ett par strumpbyxor under så man inte visar stussen!)Och så lovar jag att jag inte ska ha shortsen till det rosa linnet!


Ramones tischa, från vårt älskade H&M


Sist och också minst..halsband från H&M!


Är nöjd efter dagens shopping! Nu är jag dock dödstrött..håller på och lagar mat, isterband! Yuuummie! Blir en dusch och ett drag med dammsugarn sen sängen!

Imorgon är det äntligen heeelg!!!

Jag taggar med:
Veronica Maggio- Välkommen in

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fint du shoppat!! :) hoppas din helg blir fin!

2011-07-15 @ 17:12:25
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0