ett glas vin, melissa horn & tända ljus...

Klara var här innan, vi tog igen det vi missat sen senast..åt melon, mörk chocklad och dippade gurka, mums! Jag har jämt så roligt med dig, du är underbar gumman! v

För övrigt känns min rubrik som en riktig "mamma-facebook-status" men så är fallet denna afton..är ensam ikväll, med ett glas vin och lyssnar på Melissa..hur fint som helst! Saknar dock min älskling en aning som kommer hem sent ikväll, hoppas jag får somna jämte honom i alla fall.

Imorgon är det jobb som gäller igen, 7-16! Pengar är nice..

Hoppas ni har en skön kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi. De kan jag ha om du har dina blåa när vi ska ut o festa ;) Saknar dig min lilla kringla!

2011-07-24 @ 22:49:47
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: neli

så vacker du är vännen =) var ett jävla bra tag sedan.. hoppas allt är bra med dig =)

2011-08-14 @ 22:59:18
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0