alla mina tankar...

Vad är det som händer? först bombexplositionen i Norge som tog 7 liv och sen det hemska som hänt på ungdomslägret på ön Utoya strax utanför Oslo, ofattbart. Att en människa kan känna så mycket hat att han skjutit ihjäl minst 86 ungdomar är för mig och som för alla andra sjukt..och dödssiffran stiger hela tiden. Man kan inte gå trygg någonstans längre, man kan inte lita på någon.. det är en hemsk värld vi lever i! När sånahär tragiska händelser inträffar tvivlar jag starkt på min tro.. finns du Gud så händer väl inte sånt här?!?! Jag vet inte vad jag tror längre..

Kan inte tänka mig in i den paniken, rädslan, sorgen..detta är så fruktansvärt svårt att ta in! Jag skulle nog kunna skriva en hel uppsats om detta...

Alla mina tankar går till Norge idag, till alla som varit med om detta hemska & till alla som mist någon <3

Jag är så otroligt tacksam för att jag har en sån underbar familj, underbara vänner och en underbar pojkvän! Jag älskar er över allt annat v


weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Emmie

Älskar dig över allt annat! <3

2011-07-23 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0