uppdatera?

Bloggtiden kanske är förbi.Jag har den nog mest för jag gillar att skriva av mig lite ibland, men många läsare kan jag ju knappast ha eftersom jag nästan aldrig uppdaterar, hehe.

Men jag kände för att göra det nu! Lagom såhär till alla hjärtans dag & allt. Vilken skitdag!

Jag vaknade av mig själv 8.15 imorse, gick upp åt frukost, duschade o sådär ni vet. Vid tolv tiden tog jag mig till bibblan, satt där och försökte plugga men gav upp vid halv tre. Gick hem, drog ner persienerna i vardagsrummet, tände lite ljus & bäddade ner i soffan.. somnade...

Vaknade upp vid 17, plugga? Jag vet vad jag ska göra hela kvällen i alla fall.. fast de blir ju en del tv & facebook också.. det går sådär för mig.

Men tillbaka till alla hjärtans dag..den är lika onödig som mors/fars dag. Tycker jag i alla fall. Det är väl bättre att ge lite kärlek varje dag istället?

Förövrigt var jag i STHLM i helgen med syster, hur mysigt som helst. Shoppade hela dagen, sen på kvällen gick vi på bio med pappa. Åt god frulle på stan på söndagen, fortsatte shopping och åt lunch på stan sen åkte jag och sis tillbaks till Jönnet.

Nu ska jag plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0