morgonpanik...

Godmorgon!

När jag vaknade nyss, kollade jag på klockan och den var 11, flög jag bokstavligt talat upp, drog upp rullgardinen och sa till Kalle" vaaaaaaaakna!!!!klockan är 11 och jag måste ju packa!!herregud!" sen går jag upp och ringer Mats för jag behövde hjälp med min telefon och då när jag pratar med honom och kollar på datorklockan inser jag att klockan visst bara vara 07.........

drog i alla fall ner rullgardinen igen och lät Kalle sova..för mig var det ganska så försent.

Så nu är klockan 8, minns inte sist jag vaknade såhär tidigt på en ledig dag? har i alla fall redan hunnit stryka lite och nu sitter jag och bara lyssnar på musik. Försöker planera min dag i huvudet lite också...det jag ska hinna innan jag åker..

Packa klart..
Äta frulle med Kalle..
Fixa ett minneskort till min telefon..
Eventuellt en snabbis på stan..
Duscha..
Äta lunch med Jakob..

sen åker vi vid fem/halv sex tiden..men jag är ju uppe med tiden nu så det borde jag verkligen hinna! Dags att göra lite nytta kanske, ha en fin dag!



Mina sötnosar igår!

Kommentarer
Postat av: Natalie.

Ja Cissi är fantastisk :)

2011-08-20 @ 09:15:37
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0