på stan med mams

Hello

Fredag, äntligen. Alla inlämningar är klara och inlämnade, lovely. Har en helg utan utan att behöva öppna en endaste bok eller ha pluggångest. Hur fiint är inte det?

Gick på stan med mammsen en sväng innan & det blev lite inhandlat.



           "Streetig"  Långklänning från Monkan & passar mig perfekt!



En lite sötare variant även den från MONKi. Den är verkligen hundra gånger finare på!




Ett par vita låga converse från Scorett fick även hänga med mig hem!
Jag v skor




Man känner sig seriös & vuxen när man självmant går in i en blomsterbutik & köper med sig en bukett tulpaner..


Och såhär ser jag ut idag!


Nu har min bästis precis lämnat. Vi har haft en mysig kväll!
Imorgon blir det innebandy vid 11 & efter det ska jag få träffa min älskade Amanda!!

Nu ska det här emmett sova! Godnatt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0