ledig=sysslor

Hej hej alla fina!

Har haft en vecka full med tentaplugg..igår var det "äntligen" dags & den gick bra!! så otroligt skönt att ha den avklarad. På kvällen firade jag min kära mamma lite & sen gick jag & la mig tidigt.. och tog en SOVMORGON idag.. gick upp halv elva. Underbart!

Idag är jag alltså ledig men känner att har en massa jag måste göra idag. Jag har en bok att läsa ut, plugga på inför en miljökonferens imorgon, jag ska presentera Bangladesh ;) sen ska jag tvätta i eftermiddag och skulle verkligen behöva gå och träna också, åtminstone ta en promenad runt sjön! och sola! och ikväll ska jag vara med Klara. Jo men jag hinner nog med allt idag, hoppas jag.

Hoppas ni har en fin dag & är ute i solen!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0