liten update!

Hej underbaringar!

Jag lever, har bara haft väääldigt mycket.. men nu är jag färdigflyttad & ligger just nu bekvämt i min stora, sköna, snygga soffa! Lägenheten är i stort sätt färdig men det är lite finputs kvar så ni får se den sen när den är tip top istället, hehe.

Idag är det fredag, härligt! Jag ska städa & plocka lite här hemma.. börja skriva på visionen samt försöka hinna springa ner till friskis för ett pass. Ikväll kommer mitt bästa hjärta hit, vi ska laga god mat, dricka lite vin & bara ha kvalletid!! ska bli så mysigt :)

Hoppas ni får en underbar fredag!
löwe


Kommentarer
Postat av: Klara

åh. Jag skulle vilja ha en myskväll i din lägenhet!

2010-09-24 @ 17:15:44
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0