torsdag kväll...

Det blev minsann en spontan och händelserik kväll igår! Först blev det mat & mys med tjejerna sen gick vi på vinet & tog oss till kåren.. lyckat! Idag var jag i skolan 9-12 och efter det däckade jag i soffan.. sitter fortfarande här! haha.. det blev en paus ner på stan med Karin också.. äntligen "kom vi in" på MONKi, ä l s k a r! min absoluta fabbo-butik. Det fick följa med en svart skjorta hem..var även inne på nya Gina också, såå kul att det händer lite i vår fina stad!


skjortan kommer från monkan och kostade 350kr.
Bodyn under kommer från Gina, minns tyvärr inte priset på denna goding!
Ska man våga vara såhär lättklädd?! det är ju snyggt i alla fall..

Imorgon är jag ledig. Då ska jag upp & gå runt munken om det INTE regnar.. sen blir det plugg & eventuellt playdate med karin & alva.. det beror på om min lilla Nova är frisk! På kvällen blir det Idol-mys v

På lördag verkar de blir maskerad också, cyrr ringde innan & bjöd in på gulingarnas hallowenfest! Kul! Får se vad jag ska hitta på att klä ut mig till.. men har lite funderingar! Näst nästa helg blir det jue ytterligare en maskerad, men den kostymen är redan spikad ;)

Nehe vänner, nu blir det sängen strax.
PUSS säger Em.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart ligger nya Gina? Du är så söt Emelie! =)

2010-10-29 @ 07:19:57
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0