hello!

Hade en bra jätte bra fredag!
Jag åkte till citygross på e.m =inte smart! jag var där inne i 2 h!!!! och då handlade jag inte mycket.. galet mycket folk! Efter det åkte jag hem till mamma och åt jätte god kycklingsallad, så härligt och sätta sig vid en dukat bord med hela familjen! mormor och min kusin Felix var också där och eves tjejkompisar.. så mysigt var det! Efter det hämtade jag cyrr sen åkte vi hem till mig.. kollade på idol, åt frukt och drack te.. tände massa ljus och hade det så mysigt! Sen vid 01 tiden somnade vi sött jämte varann i min säng.. en riktig kvalle-bästis kväll!!! Vi var duktiga och ställde klockan på 08 då gick vi upp, satte på oss mycket kläder sen tog vi en powerwalk i regnet runt munken.. vi är dukiga! När vi kom hem gjorde vi luxfrulle = fiberhavregrynsgröt(som iof blev alldeles för salt), massa pålägg, mörkt bröd, äggröra, grönsaker och te! ihhhhhhh va mysigt det va!!!



Nu kom jag nyss hem från Tuvas 3 års kalas, hon är så söt! mös massa med min lilla Nova också, hon har blivit såå stor! Tuva fick massor av presenter, bl,a ett par sjukt fina replay stövlar jag själv skulle vilja ha , haha.. (hon är 3!!!) har i alla fall världens finaste systrar v

Ikväll blir det spelkväll/myskväll hos Anki med karin, henry och nils! Ska bli trevligt & skönt att bara ta det lungt för imorgon blir det plugg!

Min vision jag skrev för ett tag sen fick jag föresten respons på igår och jag blev godkänd :D sån lättnad! Är stolt och nöjd att jag klarade det!

Hoppas ni får en kanon bra kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Klara

Emelie! Vad grym du är. bra jobbat :)

2010-10-24 @ 21:23:45
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0