happy!

Hej bloggen!
Idag hade jag mitt seminarie, vilken gick fint & jag blev godkänd så det känns bra.. ingen stor klump i magen längre :) Efter det blev det plugg med studiegruppen & vi är klara för idag vilket innebär att jag är ledig resten av dagen OCH imorgon.. lyyycka!! vad ska jag göra?! haha.. ska väl försöka dra mig ner till friskis eller ta en tur runt sjön sen ikväll kommer mami hit på en kopp te sen ska vi på vip kväll i min gudmors väskbutik ;) trevligt!

Grattis till Ebba också som fyller 22 idag & som förlovade sig imorse med sin pojkvän. Såååå kul!!! jag vill med..

Nehe nu ska jag äta lite hembakad pizza.. (jag har inte gjort) sen ta vara på min lediga dag! löövely

Ha det så bra allihop!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg ingen orsak:)

2010-11-02 @ 13:35:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0