allting har förändras men du finns kvar

Hej!

Idag har jag varit sjukis, förskylning, hosta, huvudvärk och feber..(tror jag) hehe. Så jag tog en paus från vfun idag så varit hemma och vilat upp mig rejält och känner mig faktiskt bättre. Imorgon blir det vfu igen, saknar ju barnen!

Ikväll har mammi & Anna varit här. Vi har fikat, pratat & bara myst. Så härligt! tvåhundra värmeljus hade mammsen med sig också, går ju åt i dessa kalla & mörka tider. För övrigt blir man ju lite rastlös när man är sjuk så har storstädat här hemma också, mamma sa att hon aldrig sett min lägenhet så fin.. det är ju kul att höra ;) 


På fredag åker jag till Linköping & Klara. Stannar där hela helgen, ser jag verkligen fram emot. Skönt att komma ifrån jönnet och umgås med min pärla



Petters längesen strömmar ut ur mina högtalare ikväll.. så bra!!
Åh vad jag saknar dig när jag lyssnar på den. Jag plågar mig själv lite.

Hoppas ni mår fint vänner!
PÖSS säger Em.

Kommentarer
Postat av: Klara

L Ä N G T A R ! !

2010-11-17 @ 22:45:40
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0