vår

Hej vänner!

dagarna flyger förbi.. imorgon är det SISTA dagen på praktiken, viiiisst är det gött Nelli??? Har saknar HLK, faktiskt. Sjukt mycket plugg nu framöver bara.. sluta deppa börja peppa?

På lördag åker i alla fall jag & klara ner till alla andra i Varberg så fort klara slutat & firar tillan som fyller 20 år den 7 juni!! Ska bli jätte kul & skönt att lämna jönköping ett litet, litet tag bara :)

Idag har jag haft min bästiz här, hon hade med dig en god kaka & bjöd på massa skratt & prat som vanligt.. LOVE YOU BABY!

Snart ska jag skjutsa min syster, handla saft & hämta Faduma för plugg hela kvällen!!!

Hoppas ni mår fint. Det är våååår hörni!!




min fina syster


bästiiiiiiz

kärlek.

Kommentarer
Postat av: neli

Hej sötiiis :D ♥

JA, gud va skönt att slippa vakna 6.45 varje dag. Men jag kommer fan sakna mina småtingar haha för och vara ärlig :(



EY, VETU VETU? :D Nu är jag klar med mina kakor haha. Tänkte lägga upp en bild på dem snart hihi. Jag gjorde lite mer än 20 haha. Det blev typ 40 något :D Men det gör inget för dem är så goda ♥♥



Hihi vilken gullig syster du har förresten :D

PUSS fin! See ya tomorrow :D ♥ Fan va vi ska äta massa cookies då :D

2010-05-20 @ 18:18:22
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0